JUNIOR HR ADVISEUR

3.000 - 3.500

Nieuwegein

32 - 40 uur

€3.000 – 3.500 DIRECT SOLLICITEREN

Junior HR adviseur met juridische sparkle

Ben jij klaar om je aan te sluiten bij een team dat verandering realiseert? HMP zoekt een dynamische Junior HR Adviseur die niet alleen een passie heeft voor HR, maar ook een juridische sparkle toevoegt aan ons team. Binnen onze organisatie werk je niet voor één, maar voor meerdere opdrachtgevers tegelijkertijd. Dit geeft jou de unieke mogelijkheid om in een razendsnel tempo jouw HR- en juridische skills te ontwikkelen.

Lois Belo

Directeur / Vertrouwenspersoon

Wat wij jou bieden

Salaris

Een salaris tussen de
€ 3.000,00 en € 3.500,00 bruto o.b.v. een 40-urige werkweek

Doorgroeien

Bij HMP zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden om je te blijven ontwikkelen en nieuwe dingen te leren

Werkomgeving

Een dynamische
werkomgeving waarin jouw HR én Juridische talenten worden gewaardeerd

Gezellig team

Een steunend en ervaren team om mee samen te werken

Thuiswerken

Mogelijkheid van thuiswerken (1 dag in de week)

Voorwaarden

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering

De rol van Junior HR Adviseur bij HMP

 

In de rol van Junior HR Adviseur bij HMP sta je nooit stil. Je werkt zowel zelfstandig als in samenwerking met onze Senior Adviseurs aan uiteenlopende projecten en (juridische) vraagstukken. Dit betekent dat je jezelf werkelijk onderdompelt in de bedrijfsculturen van onze opdrachtgevers en ervaring opdoet binnen verschillende branches en organisaties. Ons uitgebreide netwerk van opdrachtgevers (variërend van grote voedingsmiddelbedrijven, goede doelen, automotive, zakelijke dienstverlening tot bouwbedrijven) en de diversiteit in opdrachten maakt dat geen dag hetzelfde is en jij snelle stappen kan zetten in het verder ontwikkelen van jouw HR en Arbeidsrecht talenten.

Oh ja, beschik jij ook nog over een gezonde dosis commercie?! Dan is deze functie jou helemaal op het lijf geschreven!

Voel jij je aangesproken? Stuur ons je CV en motivatiebrief en wordt onderdeel van Team HMP! 
Meer weten? Neem gerust contact op met Lois Belo: 06-82530606 / l.belo@hmp.nl

Lois Belo

Directeur / Vertrouwenspersoon

Zo maar een dag bij HMP...

Je begint je dag met een kop koffie op de loungebanken in de kantoortuin, waar je met je collega’s bijpraat. Daarna start je met het bijwerken van je mailbox en het prioriteren van je acties voor vandaag. Je hebt een afstemmingsmomentje met je collega voor een update over jouw lopende zaken. Om 09:30 heb je samen met de Senior Adviseur afstemming inzake een groot reorganisatieproject. Met de opdrachtgever bespreken jullie via Teams de afspiegelingsberekening door. Voor jullie het startsein voor het maken van de (financiële) berekeningen en het opstellen van de brieven voor de betrokken medewerkers. Tussentijds krijg je een mail binnen van een jurist inzake een vaststellingsovereenkomst. Je stemt de onderhandelingspunten af en koppelt dit vervolgens terug naar de klant. Wellicht valt er vandaag tóch een deal te maken… Zo, tijd voor koffie! Na een koffiebreak start ons wekelijkse teamoverleg. Je vertelt je collega’s waar je afgelopen week mee aan de slag bent gegaan en welke prioriteiten er voor komende week zijn. En dan… Lunchpauze samen met je collega’s, waarna je daarna met hen een rondje ‘Rond het Fort’ loopt. In de middag staat een vergadering buiten de deur gepland om samen met jouw relatie de lopende HR issues te bespreken. Hier worden recente ontwikkelingen, zoals wijzigingen in wet- en regelgeving besproken en vertaald naar praktische richtlijnen voor het personeelsbeleid. Jij adviseert de directie en gaat aan de slag met het opstellen van de benodigde documenten. Net op de valreep van de dag belt de jurist van de tegenpartij nog; jullie komen tóch tot een deal! Je brengt de klant hiervan op de hoogte en sluit de dag goed af.

Onze nieuwe HMP'er...
  • Is iemand met een achtergrond in HR en een juridische ‘sparkle’ (affiniteit met en kennis van het Arbeidsrecht). Het is een pré als je werkervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Heeft een gezonde dosis commercieel inzicht;
  • Is een dynamische, flexibele professional die zich snel kan aanpassen aan diverse omgevingen;
  • Is een teamspeler die ook zelfstandig uit de voeten kan;
  • Is beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Wij bieden jou:
  • Een dynamische werkomgeving waarin jouw HR- en Juridische talenten worden gewaardeerd en gechallenged en waarbij je naast de inhoudelijke uitdagingen ook de mogelijkheid krijgt om jouw (commerciële) vaardigheden in te zetten om de organisatie naar een hoger niveau te tillen.
  • Een steunend en ervaren team om mee samen te werken.
  • Een salaris tussen de € 3.000,00 en € 3.500,00 bruto o.b.v. een 40-urige werkweek en afhankelijk van ervaring;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, extra vakantiedagen (niet-ziekregeling), een opleidingsbudget en leuke teamuitjes;
  • Mogelijkheid van thuiswerken (1 dag in de week) waarbij je van ons een telefoon en laptop ontvangt;
  • Doorgroeimogelijkheden.

Lois Belo

Directeur / Vertrouwenspersoon

Zo maar een dag bij HMP...
Je begint je dag met een kop koffie op de loungebanken in de kantoortuin, waar je met je collega’s bijpraat. Daarna start je met het bijwerken van je mailbox en het prioriteren van je acties voor vandaag. Je hebt een afstemmingsmomentje met je collega voor een update over jouw lopende zaken. Om 09:30 heb je samen met de Senior Adviseur afstemming inzake een groot reorganisatieproject. Met de opdrachtgever bespreken jullie via Teams de afspiegelingsberekening door. Voor jullie het startsein voor het maken van de (financiële) berekeningen en het opstellen van de brieven voor de betrokken medewerkers. Tussentijds krijg je een mail binnen van een jurist inzake een vaststellingsovereenkomst. Je stemt de onderhandelingspunten af en koppelt dit vervolgens terug naar de klant. Wellicht valt er vandaag tóch een deal te maken… Zo, tijd voor koffie! Na een koffiebreak start ons wekelijkse teamoverleg. Je vertelt je collega’s waar je afgelopen week mee aan de slag bent gegaan en welke prioriteiten er voor komende week zijn. En dan… Lunchpauze! Samen met je collega’s en loopt daarna een rondje ‘Rond het Fort’. In de middag staat een vergadering buiten de deur gepland om samen met jouw relatie de lopende HR issues te bespreken. Hier worden recente ontwikkelingen, zoals wijzigingen in wet- en regelgeving besproken en vertaald naar praktische richtlijnen voor het personeelsbeleid. Jij adviseert de directie en gaat aan de slag met het opstellen van de benodigde documenten. Net op de valreep van de dag belt de jurist van de tegenpartij nog; jullie komen tóch tot een deal! Je brengt de klant hiervan op de hoogte en sluit de dag goed af.
Onze nieuwe HMP'er...
  • Is iemand met een achtergrond in HR en een juridische ‘sparkle’ (affiniteit met en kennis van het Arbeidsrecht). Het is een pré als je werkervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Heeft een gezonde dosis commercieel inzicht;
  • Is een dynamische, flexibele professional die zich snel kan aanpassen aan diverse omgevingen;
  • Is een teamspeler die ook zelfstandig uit de voeten kan;
  • Is beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Wij bieden jou:
  • Een dynamische werkomgeving waarin jouw HR en Juridische talenten worden gewaardeerd en gechallenged en waarbij je naast de inhoudelijke uitdagingen ook de mogelijkheid krijgt om jouw (commerciële) vaardigheden in te zetten om de organisatie naar een hoger niveau te tillen.
  • Een steunend en ervaren team om mee samen te werken.
  • Een salaris tussen de € 3.000,00 en € 3.500,00 bruto o.b.v. een 40-urige werkweek en afhankelijk van ervaring;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, extra vakantiedagen (niet-ziekregeling), een opleidingsbudget en leuke teamuitjes;
  • Mogelijkheid van thuiswerken (1 dag in de week) waarbij je van ons een telefoon en laptop ontvangt;