ADVISEUR – JURIST

Marktconform

Nieuwegein

32 - 40 uur

€Marktconform DIRECT SOLLICITEREN

Adviseur – jurist

Ben jij klaar om je aan te sluiten bij een team dat verandering realiseert? HMP zoekt ter versterking van ons team een dynamische Adviseur – Jurist. Binnen onze organisatie werk je niet voor één, maar voor meerdere opdrachtgevers tegelijkertijd. Dit geeft jou de unieke mogelijkheid om jouw HR- en juridische skills naar een nog hoger niveau te brengen.

Lois Belo

Directeur / Vertrouwenspersoon

Wat wij jou bieden

Salaris

Een salaris naar marktconform op basis van een 40-urige werkweek

Doorgroeien

Bij HMP zijn er verschillende doorgroeimogelijkheden om je te blijven ontwikkelen

Werkomgeving

Een werkomgeving waarin jouw Juridische talenten worden gewaardeerd

Gezellig team

Een steunend en ervaren team om mee samen te werken

Thuiswerken

Mogelijkheid van thuiswerken (1 dag in de week)

Voorwaarden

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering

De rol van adviseur jurist bij HMP

In de rol van Adviseur – Jurist sta je nooit stil. Je werkt zowel zelfstandig als in samenwerking met een andere Adviseur aan uiteenlopende projecten en (juridische) vraagstukken. Dit betekent dat je jezelf werkelijk onderdompelt in de bedrijfsculturen van onze opdrachtgevers en ervaring opdoet binnen verschillende branches en organisaties. Ons uitgebreide netwerk van opdrachtgevers (variërend van grote voedingsmiddelbedrijven, goede doelen, automotive, zakelijke dienstverlening tot bouwbedrijven) en de diversiteit in opdrachten maakt dat geen dag hetzelfde is en jij snelle stappen kan zetten in het verder ontwikkelen van jouw HR en Arbeidsrecht talenten.
Oh ja, beschik jij ook nog over een gezonde dosis commercie?! Dan is deze functie jou helemaal op het lijf geschreven!

Voel jij je aangesproken? Stuur ons je CV en motivatiebrief en wordt onderdeel van Team HMP! 
Meer weten? Neem gerust contact op met Lois Belo: 06-82530606 / l.belo@hmp.nl

Lois Belo

Directeur / Vertrouwenspersoon

Zo maar een dag bij HMP...

Je begint je dag met een kop koffie op de loungebanken in de kantoortuin, waar je met je collega’s bijpraat. Daarna start je met het bijwerken van je mailbox en het prioriteren van taken. Je hebt een afstemmingsmomentje met je collega voor een update over jouw lopende zaken. Om 09:30 staat een vergadering op kantoor gepland om samen met jouw relatie de lopende HR issues te bespreken. Hier worden recente ontwikkelingen, zoals wijzigingen in wet- en regelgeving besproken en vertaald naar praktische richtlijnen voor het personeelsbeleid. Jij adviseert de directie en gaat aan de slag met het opstellen van de benodigde documenten. Na de afspraak word je gebeld door een andere opdrachtgever om te sparren over een disfunctioneringscasus. Zo, tijd voor koffie! Na een koffiebreak start ons wekelijkse teamoverleg. Je vertelt je collega’s waar je afgelopen week mee aan de slag bent gegaan en welke prioriteiten er voor komende week zijn. En dan… Lunchpauze! Je luncht gezamenlijk met je collega’s en loopt met hen een rondje ‘Rond het Fort’. De middag staat in het teken van een groot reorganisatieproject. Je maakt de afspiegelingsberekeningen af en neemt dit vervolgens via Teams gelijk even door met de opdrachtgever. Daarna kan je verder met de (financiële) berekeningen en het opstellen van de brieven voor de medewerkers. Tussendoor word je nog gebeld over de disfunctioneringscasus; je bespreekt de laatste ontwikkelingen en helpt jouw relatie bij het opstellen van een passende brief. Net op de valreep van de dag belt nog de tegenjurist inzake een vaststellingsovereenkomst onderhandeling. Jullie komen tóch tot een deal! Je brengt de klant hiervan op de hoogte en sluit de dag goed af.

Onze nieuwe HMP'er...
  • Is iemand met een achtergrond in HR en Arbeidsrecht en heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Heeft een gezonde dosis commercieel inzicht;
  • Is een dynamische, flexibele professional die zich snel kan aanpassen aan diverse omgevingen;
  • Is een teamspeler die ook zelfstandig uit de voeten kan;
  • Is beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Wij bieden jou:
  • Een dynamische werkomgeving waarin jouw HR en Juridische talenten worden gewaardeerd en gechallenged en waarbij je naast de inhoudelijke uitdagingen ook de mogelijkheid krijgt om jouw (commerciële) vaardigheden in te zetten om de organisatie naar een hoger niveau te tillen.
  • Een steunend en ervaren team om mee samen te werken.
  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, extra vakantiedagen (niet-ziekregeling), een opleidingsbudget en leuke teamuitjes;
  • Mogelijkheid van thuiswerken (1 dag in de week) waarbij je van ons een telefoon en laptop ontvangt;
  • Doorgroeimogelijkheid naar een Senior functie.

Lois Belo

Directeur / Vertrouwenspersoon

Zo maar een dag bij HMP...
Je begint je dag met een kop koffie op de loungebanken in de kantoortuin, waar je met je collega’s bijpraat. Daarna start je met het bijwerken van je mailbox en het prioriteren van taken. Je hebt een afstemmingsmomentje met je collega voor een update over jouw lopende zaken. Om 09:30 staat een vergadering op kantoor gepland om samen met jouw relatie de lopende HR issues te bespreken. Hier worden recente ontwikkelingen, zoals wijzigingen in wet- en regelgeving besproken en vertaald naar praktische richtlijnen voor het personeelsbeleid. Jij adviseert de directie en gaat aan de slag met het opstellen van de benodigde documenten. Na de afspraak word je gebeld door een andere opdrachtgever om te sparren over een disfunctioneringscasus. Zo, tijd voor koffie! Na een koffiebreak start ons wekelijkse teamoverleg. Je vertelt je collega’s waar je afgelopen week mee aan de slag bent gegaan en welke prioriteiten er voor komende week zijn. En dan… Lunchpauze! Je luncht gezamenlijk met je collega’s en loopt met hen een rondje ‘Rond het Fort’. De middag staat in het teken van een groot reorganisatieproject. Je maakt de afspiegelingsberekeningen af en neemt dit vervolgens via Teams gelijk even door met de opdrachtgever. Daarna kan je verder met de (financiële) berekeningen en het opstellen van de brieven voor de medewerkers. Tussendoor word je nog gebeld over de disfunctioneringscasus; je bespreekt de laatste ontwikkelingen en helpt jouw relatie bij het opstellen van een passende brief. Net op de valreep van de dag belt nog de tegenjurist inzake een vaststellingsovereenkomst onderhandeling. Jullie komen tóch tot een deal! Je brengt de klant hiervan op de hoogte en sluit de dag goed af.
Onze nieuwe HMP'er...
  • Is iemand met een achtergrond in HR en Arbeidsrecht en heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Heeft een gezonde dosis commercieel inzicht;
  • Is een dynamische, flexibele professional die zich snel kan aanpassen aan diverse omgevingen;
  • Is een teamspeler die ook zelfstandig uit de voeten kan;
  • Is beschikbaar voor 32-40 uur per week.
Wij bieden jou:
  • Een dynamische werkomgeving waarin jouw HR en Juridische talenten worden gewaardeerd en gechallenged en waarbij je naast de inhoudelijke uitdagingen ook de mogelijkheid krijgt om jouw (commerciële) vaardigheden in te zetten om de organisatie naar een hoger niveau te tillen.
  • Een steunend en ervaren team om mee samen te werken.
  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, extra vakantiedagen (niet-ziekregeling), een opleidingsbudget en leuke teamuitjes;
  • Mogelijkheid van thuiswerken (1 dag in de week) waarbij je van ons een telefoon en laptop ontvangt;
  • Doorgroeimogelijkheid naar een Senior functie.